Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 21 de gener del 2011

Resignació i recerca de nous objectius

No ha pogut ser, fa dos dies que ens van dir els resultats de les proves de grim i vaig quedar quart. Entraven tres, vaig quedar a 0,19 del tercer i no puc fer res més que felicitar als tres colegues que a més són amics meus; els dos Joans i al Xavi. Ara ens guarden la nota uns mesos i ja veurem que passarà...però m'estimo més oblidar-me una mica del tema i buscar noves motivacions. Ahir van anunciar que el Kilian vindrà a fer la ronda dels cims...

Sense saber encara si farem la pierra o no, aquests dies vaig entrenant però no estic encara 100% motivat per res. Ahir a la tarda vaig pujar a la serrera a fer un tomet i estava com vidre, sis minuts caminant desde el cotxe i després tot amb esquís i un parell de cops crampons per practicar i perqué estava tot gelat. Ràfegues molt fortes de vent de tant en tant i bastant fred, la baixada no us la explico perqué disfrutar vaig disfrutar zero patatero, tremolor de dalt a baix trttrtrttrtrtttrttrrttttr.

En fí, avui ha estat tot el dia nevant i he anat pistes a fer una pujadeta, almenys estava tot blanc i al final del dia crec que s'haurà acumulat igual deu-quinze cms...Buf quines ganes tinc de fer muntanya amb neu polsa!!!

Per acabar us penjo unes fotos de material que avui, gràcies al fred que fotia fora he anat trobant remenant per internet...La nova dyna evo que diuen estarà per sota de 850gr...algunes webs americanes parlen de 700gr...pocs canvis a simple vista a part del "flexe" de davant i diuen que han utilitzat plàstics més fins i carbono més lleuger.

L'altre les fixacions la sportiva, que ara m'entero que fan fixacions...s'assemblen molt a les atk oi?

Tech Info
  • Hardened steel heel pins
  • Stainless steel springs
  • Stainless steel cylindrical pins
  • ISMF approved
  • Weight: 175 grams per binding
  • Heel lift 26 mm (7 grams)

Continuarà...