Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 17 de maig del 2010

Cursa d'alta muntanya de berga


El cap de setmana hem estat per berga, dissabte vaig fer un tomet de 2h i 12km molt xulo per la zona del portet i diumenge vaig fer aquesta cursa que eren 31km i 2100m+. Érem uns 200 participants i la sortida va ser a les 9h, la sortida no va ser molt rapida o sigui que perfecta per mí, però al capdavant ja es va destacar un grupet on hi havia el freixa, el Pau ( meu trainer d'aquest hivern) i altres que no coneixia...jo em vaig quedar en un segon grup just darrere i vinga anar fent.
Vam pujar a queralt per després baixar a la carretera i anar a espinalbet-peguera-rasos-figuerassa i berga resumint. Quasi tota la cursa va ser per camins i algun tram de pista forestal. Vam trobar neu pujant per la baga des de peguera fins els rasos però es passava bé. Vaig anar fent i veient que em falta més rodatge per poder anar més rapid tant pujant com baixant però vaig acabar la cursa molt sencer de forces que era el que m'interessava i m'ho vaig passar molt bé. Cal destacar que la cursa va ser exigent tant en pujada com en baixada i prova d'això va ser un tram que estava instal.lat amb corda fixa i que havies d'anar al tanto. Anava dintre els vint primers i a la part del final vaig poder guanyar alguna posició baixant, total vaig fer 11é sénior i 14é general amb 3h36' a 31' i algo del Pau que va guanyar.

La setmana que ve donen bon temps per fí i haurem d'aprofitar per carregar hores al sac. Ah per cert avui és el meu cumple i ho celebraré anant a fer un tom en btt aquesta tarda i sopant al vespre amb els amics.
Apa siau,

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats campioooooo.....

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Moltes gràciesssssssss noi, la samarreta molt xula!!!

Biel ha dit...

Bona cursa xiquet!
Nosaltres també hi vam ser, vam fer un segon i un novè lloc. una de les curses de muntanya més dures que he fet.
Per cert, d'on has tret aquesta foto que et van fer per allà dalt?

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Ah molt bé enhorabona nois! Si va ser dura però l'ultra d'andorra serà un xic més dur i llarg je,je,je. La foto la vaig treure de la web dels mountains runners tenen un programa tipus picasa i allà em vaig buscar...
Salut i gràcies pel comentari!

Biel ha dit...

Molt bé, gràcies, ens buscarem. Ens veiem.
Salut i kms. El nostre blog:
http://borges-trail.blogspot.com/

XAVI CAPDEVILA ha dit...

ok ja me l'he mirat molt currat, com ho heu fet per poder posar coses als dos costats del blog?