Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 31 de maig del 2010

Voltant per catalunya


Aquesta setmana hem estat per la serra de prades i montroig. És una zona brutal per descansar i entrenar, vam estar en un càmping del poble de prades que està força bé. Un dia em vaig escapar i vaig fer 3h corrent 22kms pel tossal de baltassana el coll del perroi..., un altre de passeig-prenyi per la roca foradada i el llac de prades i un altre dia vaig fer un tom de prades a siurana en btt fent 30kms. També vam visitar el poble de siurana que és molt maco i acollidor i vam fer el vermut , aquí tornarem també a escalar que està ple de vies per tot arreu, ara el que em va agradar força va ser la carretera de pujada al poble per fer-la en flaca, deu n'hi do com puja i quines rampes!

El cap de setmana hem estat a barruera, la Neus i el Miquel cronometraven la caramon avisats a última hora i ja que estava per allà doncs vaig fer la cursax2, una al matí per entrenar i una a la tarda per fer intensitat. Total al matí vaig fer els 1350m positius en 1h18' fent una estona amb el sanvi i a la tarda i després d'un bon plat de pasta i una siesta i un café au a la guerra amb més de 200 valents/es. A la tarda em vaig trobar molt bé i vaig fer un crono d'una hora 5'35", sobre el 16é i a 2' del tercer andorrà ,per tant molt content de rebaixar el temps del matí i de fer 2700 positius i negatius en un dia i sense haver-ho preparat.

Vaig sortir de menys a més ja coneixedor del recorregut i sabent que com més dret fos més gent podria agafar amb els meus pals raidlight super ultralleugers de menys de 12g cadascun.
La pujada sortia del càmping i rapid entrava al poble per rapid enfilar-se per un corriol i després anar creuant una pista fins arribar al primer control on començava la pujada de debó, la pendent força dreta i amb herba, algo de corriol i l'últim tram fins i tot un petit tram de baixada amb roques i la part final planeta i tipus cresta aèrea pel costat esquerra i arribada al pic de les roies de cardet 2444m. Hi havia bastant ferro i algun pata negra: oscar, poma, freixa...

Ahir tan sols vaig fer una mica de flaca de casa al pas i tornar i un passeig per incles i cap a casa total 2h per recuperar les cames que encara estan carregades de dissabte.

A finals de setembre serem pares! d'una nena que es dirà Júlia i que suposarà el començament d'una nova etapa a les nostres vides on haurem de repartir el temps per entrenar i correr amb el temps per cuidar-la i portar-la a la muntanya,ja,ja,ja.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Q tornes a prendre kf?

XAVI CAPDEVILA ha dit...

complicat vai de cul!!!