Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

diumenge, 23 de maig del 2010

I de cop Estiu!

zona de l'angonella
seguint el grp, d'aquí uns dies pujarem per aquí l'esquerra a partir de les 0h...
aiguamolls angonella mireu el pal i la neu que queda
el meu rellotge per testificar el tute que portava mentres descansava deu minuts a l'angonella

Si nois/ies aquest país on visc és molt maco ( pel qui li agrada la muntanya) però té aquestes coses...aquí les temporades venen a lo béstia, hem tingut un llarg hivern, i de cop ha arribat l'estiu, la primavera no l'hem vista. De sobte fa vint-i- pico graus cada migdia i més de 5-7 al matí. Ja m'està bé no em queixo ja era hora que arribés el sol i la calor però ha sigut de cop. La neu comença a fondre's de valent tot i que encara n'hi ha molta per la muntanya.

Per fí he tret la flaca i he anat en màniga curta, va ser divendres i per ser el primer dia no va estar mal la sortideta, viena-la seu-arfa-viena-ordino i viena un altre cop, total 2h30' i 72km al sac per començar a sumar, l'any passat feia dos mesos que anava en bici i portava més de 2000km crec, "lo que son las cosas", aquest any era la tercera sortida de l'any en bici, les altres dos van ser en btt. Sensacions xungues en pujada pura, pulsacions molt altes però més bones en pujada suau...total que vaig provar la màquina fent algun canvi i em vaig posar a 189 pulsacions pujant per ordino.

Ahir poca cosa, futing matí 32'+ gimnàs a la tarda i avui he fet una tiradeta llarga sortint de casa i anant fins l'angonella tot per muntanya. Han estat 6h i 46km, 2356 metres de desnivell positius i 2680 metres negatius. El recorregut ha anat per casa meva-camí cap a a entor-ransol poble-carretera ransol-camí cap els plans-camí vall del riu-armiana-coll ordino-segudet-sornàs-la cortinada-llorts-refu angonella-llorts i avall pel camí ral fins sornàs. Allà m'esperava la Neus i llavors ha vingut la millor part del dia, el dinaret i la megaclara de 0,5cl que m'he fotut a ordino per recuperar les més de 5000 calories que he gastat. Encara queda força neu a partir del refu de l'angonella i la idea d'avui era passar de les 4h aviam que tal em trobava...m'he trobat de conya i a partir de la cinquena hora, baixant de l'angonella m'ha vingut un subidon i he baixat a un ritme força alegre fins sornàs. He tornat a sortir amb les cascadia i m'han anat molt bé, tan sols em falta solucionar el problema del roce amb el maleolo i seran 100% bambes ultra!

Us poso unes fotos del dia...


les pistes del tarter per fi comencen a estar verdes

a la carretera de ransol cap als plans
pujant cap a la vall del riu després dels plans
tota la zona de sobre la vall del riu, amb casamanya i coll d'arenes a l'esquerra

el refu de l'angonella ben colgat de neu encara

Apa això és tot per avui!

2 comentaris:

Oriol Sellent ha dit...

Pos espero que la neu fongui més ràpid, el dissabte que ve fem Vallter-Núria-Comalavaca-Vallter i no tinc cap intenció de portar esquís !!!!

XAVI CAPDEVILA ha dit...

doncs jo també ho espero que l'ultra ja serà prou dur de desnivell com per trobar neu...bé si és baixant encara!