Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimecres, 16 de novembre del 2011

Avui una mica de neu amb boira al pas

Avui he fet una escapadeta sacrificant l'hora de dinar i he pujat al port d'envalira per veure com estava la neu per allà dalt ja que tothom diu que està millor el pas que arcalís. No estava gens malament, hi havia algo de neu nova i molta boira i humitat i no massa fred. He anat fins el coll blanc i d'allà he baixat sense veure res cap el pas. Quan baixava m'ha passat un tio i l'he seguit perquè jo no veia ni un pijo...però els nostres camins s'han separat i jo he intentat baixar fins baix de tot del pas per fer una pujada a grifoooo i provar el motor que fa dies que funciona al ralentí. No he pogut arribar perquè no hi ha neu a la part final. És igual on arribava la neu he parat he posat pells i gas amunt.
Anava recte i seguint una traça que feia conversions ja que per obrir traça m'hagués mort segur. Seguint la traça he agafat al noi d'abans i he vist que era el Genís, hombre tú per aquí! Hem pujat junts jo seguint-lo i bufant com un campeon primer fins el coll blanc i després més suau fins el telecadira del pic blanc, ell ha seguit pujant una mica més i jo he derrapat per baixar a casa dutxar-me i anar a buscar a la peque.
Au demà més!