Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 25 de novembre del 2011

Canvi d'aires

Aquesta temporada d'hivern que no vol arribar, serà diferent per mí. Stop a només entrenar i anar a les pistes com un boig a fer series i fartleks i mirar al terra i apretar les dents. Aquest hivern vull estar en forma, no sé encara si faré alguna cursa, potser cap. Però vull i estic força motivat per fer gel i seguir escalant. La veritat es que m'agradaria combinar la forma física que puc agafar fent esquí de muntanya i la técnica i el curtiment que fa falta per poder escalar i fer gel. Porto moltes temporades fent el mateix a l'hivern i ha arribat l'hora de canviar d'activitats i objectius.
Per tant a partir d'ara miraré de fer sortides més alpines però la base de la meva forma seguirà sent l'esquí i el gimnàs-rocódrom. L'objectiu en escalada serà no perdre el nivell que tinc ara i fins i tot pujar-lo una lletra, per quan arribi la primavera poder començar a preparar projectes xulos a montserrat, pedraforca, cadí...alps.
L'objectiu en gel serà iniciar-me després de la petita però béstia presa de contacte de l'any passat.
Total que se'm presenta un hivern molt nou, molt motivador i molt diferent, tot esperant que ens caigui una mica més de neu per rebentar alguna pala esclar.
Tranquils per això que no estaré desconnectat del món de les curses ni del material i us aniré posant algun article de tant en tant.
De moment demà aniré a fer un tom per la zona de grau roig.