Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 10 de novembre del 2011

Buff...

Fa molt temps que no escric al blog, però fa dies que em barallo amb ell. Sense fer res se m'ha canviat el disseny del blog com haureu pogut comprovar i no me'n surto. Porto hores batallant i no hi ha manera de tornar al format que tenia abans del desbarajuste que hi ha ara. Segur que no és difícil però no trobo la manera de posar les fotos i altres a l'esquerra i els escrits que quedin al mig com abans. Si algú domina del tema si us plau que em doni un cop de mà que estic a punt de fotre cop de puny a l'ordinador...
Tinc força coses a explicar desde fa més d'un mes...La primera és sobre la meva filla que ja ha fet un anyet i ja camina!
També ha nevat uns quants cms per aquí al nostre petit país i ja es pot fer esquí de muntanya amb esquís vells.
I també hi ha novetats en material per aquest hivern 2011-12 que ja tenim a sobre.

Tot això i molt més properament...aviam si puc restablir la normalitat al blog.