Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 19 de gener del 2009

Crononiu i Valtellina.


El Joanet en plena lluita amb els catalans...



Ahir tarda es va celebrar la Crononiu a l'estació de la molina. Els pronóstics es van complir i l'Agustí roc es va imposar en homes i la Gemma arro en dones. Per part andorrana van anar-hi: David que va fer 3, Joanet que va fer 4, Xavi 11, Mingo 14, Ferran 16, Armand 19 i Manel 23. El Marc riera va fer 4rt en categoria junior i 3er en la general de la prova de relleus i també hi va anar el Jordi cerro que va quedar 43 d'un total d'uns 100 participants. La cursa, pel que m'han explicat va ser molt disputada i l'itinerari era una barreja de pista i fora pista amb plans i "muros". Tots van acabar prou contents i satisfets de la seva "pujada" d'uns 750m, sobretot el David que va fer la guerra amb l'Oscar, i el Joanet que la va fer amb el Toti, Vendrell, Sadurní, etc...





Sortida en massa de la cursa.



I aquest matí s'ha fet la segona prova de copa del món a Itàlia. Una prova amb molt de nivell, molt técnica i amb poca visibilitat i fred. Els nostres ( nois) han tingut problemes amb les pells i han quedat algo més retrasats del que acostumem a estar. Pel que fa a les noies han complert i han arribat setena ( Sofi ) i vuitena ( Ari), avui la Laetitia ha fet un carreron i ha tret molt de temps a totes elles, dir que la Mireia miró ha quedat a 5'36" i ha fet segona...
La victoria en nois se l'ha emportat el suís Troillet, seguit de dos italians. Poso la clasificació al complert:
Jo per la meva part, segueixo entrenant tot el que puc i tan sols penso en Altitoy i Fontblanca.

I aquí un video de la prova:http://www.fondoskialp.it/gallery.php?album=41



3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Xavi que jo vaig fer 4rt a la crononiu d juniors i 3er a la general de relleus
venga ens veiem a l'altitoy!

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Ei Marc, ho sento, ja està canviat, i per cert enhorabona per les dos curses màquina!!!

Anònim ha dit...

gracies.
tranquil millor k m possis 3er :P
total ningu mira akest blog jeje