Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 23 de gener del 2009

Fotos de siscaró+"cañonazo" dels bons a les Gignoux.


L'altre dia vaig anar a un dels llocs que més m'agrada del meu "radi" d'entreno tarterenc, Siscaró.
Era després de la petita nevada que havia fet durant la nit i hi havia un pamet de neu pols nova tan seca que semblava de mentida. De pujada no és massa guay, tenir un pam de neu pols per obrir traça tu sol a la muntanya, però de baixada és indescriptible!!! No volia fer massa hores ( 2h ) i vaig pujar per la canal de sempre i després a dreta anant a buscar la canal del pic de la Tossa de juclar, que un dia vaig pujar amb el Marc i allà em vaig quedar. La neu allà dalt no era massa bona i vaig baixar en direcció el refu, per una petita pala molt inclinada i amb neu pols fins els genoll. Després més avall ja és més ample i arribant al refu remadeta de turno i canvi de pells. Del refu vaig remuntar per darrere, unes quantes zig zags i avall un altre cop, tornar a posar pells i canal cridant avall com un boig. Abaix de la vall classe d'skating fins el cotxe i vinga cap a casa ben content...








Pel que fa al "cañonazo" que us deia a dalt, us poso unes fotos perqué veieu la santa h...que li devia parir un dia d'aquests a la meva estimada i preciada i cara bota de carbono, crec recordar que la setmana passada baixant de la serrera fent un crono, vaig sentir PAAAAAAMMMMMM contra una roca, i l'esquí es va emportar una bona carícia, doncs potser no va ser només l'esquí...
Ara aviam si l'inventor me l'arregla bé i ràpid per poguer-la tenir per l'Altitoy si no...
















1 comentari:

Anònim ha dit...

Pensa q potser s millor amb akest forat aixi pesa menys ;-)
vosaltres q sempre les modifiqueu