Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 24 de novembre del 2009

DYNA




c

Ja les tinc. Han arribat les noves dynafit Dyna. Pesen un quilo en en el meu número 28,5. A mí m'agraden molt, la estética és agresiva i moderna, llàstima que no pesin 300g menys...crec que els de dynafit s'ho podien haver currat una mica més i rebaixar-la uns grams, perqué estic segur que poden i que ho aniran fent amb els anys...per temes comercials.
Jo les he comprat a la botiga del meu espónsor: ESPORTS CUBIL, si a algú li interessen encara té unes per vendre en número 27,5

La veritat que estan molt ben acabades i tots els detalls estan cuidats. Porten una protecció per qué no entri la neu a dintre la bota i cordinos pels enganxes de les dues fixacions. Semblen cómodes en un primer moment i força rígides una vegada bloquejades, el sistema de bloqueig és molt senzill, ara tan sols falta provar-les i veure com van i esperar que arribi la paga de nadal... El botí té un flexe que és molt interessant perqué tots acaben trencant-se pel mateix lloc.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

son molt xules!!!!!!!

XAVI CAPDEVILA ha dit...

avui les he provat amb un esquí amb taló lliure i no vegis per baixar de la llosada a soldeu vaja xou! són molt rígides però les he de provar amb condicions "normals"...je,je,je