Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

diumenge, 1 de novembre del 2009

Internet, coll jovell, la castanyada, els panellets...



-Que us agraden més els panellets, els moniatos o les castanyes...? o potser una mica de tots no? Doncs jo crec que el millor és "un poco de todo y asin lo pruebas todo", ja, ja, ja. Si a més a més sumes ratafia, cava i moscatell, amb algun aperitiu el coctel és brutal!!! També s'ha de gaudir una mica de la vida i els seus plaers no?
Res que tots sants és época de recuperar algun gram...de cara al dur hivern que un any més se'ns aproxima ( encara que de moment no té massa ganes).
Avui he fet 3h de btt pel berguedà per cremar uns quants de cada...les cames fa dies que no van fines. Però espero que tota l'ametlla d'questa castanyada em doni forces per recuperar-me, je, je, je.

-Dissabte vam fer un petit test a coll jovell amb quasi tot l'equip al complert amb convidats de luxe i molt ambient. El "boss" va estar intractable com quasi sempre i els altres ens vam defensar amb tot el que vam poder, jo vaig la guerra amb manel, armand, ferran, dodo, toni...i al final un 27'08" que no fa res que confirmar la fatiga que acumulava desde dimarts, és el meu "record" però és un temps mooooolt discret i moooooolt lluny del 23'35"-40" que és el record allà. Això no vol dir res més que s'ha de continuar treballant dur i descansar-estirar-beureaigua-massatges...per arribar al Març en plena forma! Ara la propera serà la pujada en rollerski de montaup el 15 de novembre!

-El Joe ha tingut una molt bona idea i ha creat el blog dels corredors andorrans de la Fam, espero que la gent participi molt i sigui un petit punt de trobada de corredors/es i simpatitzants d'aquest mundillo que tant ens omple i ens apassiona. La idea és que tothom pugui aportar la seva, fer consultes, quedar per entrenar junts, venda de material...www.corredorsfam.blogspot.com

-I parlant del tema el "monstruo" no de las galletas però si de les muntanyes, ja sabeu tots que parlo d'en Kilian, també ha creat una web força interessant on aporta articles d'entrenament, nutrició, fisiologia...sobre els esports de muntanya i competició:www.entreno.org

Apa siau, aquesta setmana em toca molt descans i poca canya aviam si recarrego bateries a full!!
Per cert el casc de la foto és el nou que portaré aquest any, diria que és el més lleuger del mercat sense "traficar";-)