Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 2 de juny del 2009

Ahir i avui





Ahir vaig treballar de dia i vaig fer tan sols una hora de bici estàtica a la tarda, encara estava cansat de la setmana i del diumenge. Al sortir de treballar encara vaig anar a nedar a canillo i vaig fer 2250m fent series de 100,200,300 i 400m en 50'.


Avui en canvi ha manat la qualitat, al matí series corrent a l'estadi 5x1000m+5'rec+2x1000m progressives i sempre sota de 4' el km i fent la millor a 3'35", la idea era fer dos blocs de 5 séries de 1000m però al començar el segon bloc he vist que estava una mica cansat i tan sols he fet dos més algo més lentes.

A la tarda després d'una siesta reparadora he agafat la flaca i el meu ipod amb la música a tope i he anat al coll d'ordino a rebentar-me fent unes séries més. N'he fet 1x4'+4x5' a fondo! Els números han sigut 42,5km, 1010m de desnivell i 140 puls de mitjana i 183 de màx en 1h50', 23,2km/h de mitjana i 69,3km/h de màx. Les sensacions han sigut força bones, són les primeres sessions de séries que faig en bici i a partir d'ara en faré una per setmana per fer algo de poténcia curta.