Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 19 de juny del 2009

Rapid, rapid

Ahir va començar el compte enrera pel que cada dia m'acollona més:ALTRIMAN, a partir d'ahir un mes!
Poso rapid el que vaig fer ahir i avui i me'n vaig a clapar que estic cansat i demà faig balaguer"B".
Ahir sortida en flaca tranquil.la per andorra i fins serrat i erts fent 45,7km i 710m de desnivell amb el Dodo. A la tarda impossible quedar-me a casa i vaig pujar caminant suau fins el refu de juclar per "tastar" l'aigua de cara a possibles o No entrenos en aigua allà dalt. Total 6km i 435m de desnivell.


I avui 2200m de natació en dejú a serradells amb el mestre"barceló" i després desde el viena fins cabó i tornar, 100km en 3h clavades amb mitjana de 32km/h provant els acoples de l'amic Ferran, per cert gràcies per deixarme'ls...i amb petita pajara inclosa arribant a la furgo per no menjar prou!


Demà baixem a balaguer aviam que tal va, arribo cansat però la idea era aquesta...