Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 18 de juny del 2009

La travessa ha estat un èxit!!!










Imatge Arnau Julià


Guaiteu que va intentar l'Arnau...al món hi ha més pirats que el Kilian...ja,ja,ja.

Aquesta es la sensació amb la que l’Arnau Julià, ha acabat aquest dimecres l’ intent de Travessa dels Pirineus en bici de carretera.

Després de 53h 50’, l’arribada a Port de la Selva, es feia en mitg d’una colla d’amics i familiars. Alguns en bicicleta, els altres amb els cotxes d’assistencia.

El repte de creuar els Pirineus en menys de 48h doncs, no ha estat possible, però els dos dies viscuts sobre la bicicleta, envoltat d’amics i familiars, han estat molt especials.

“Val a dir, que pensava que es faria mes llarg, que em passarien les hores damunt la bici mes lentament…”

“Ara quan miro les hores passades, les aventures sobretot nocturnes, i les sensacions viscudes al costat de tot aquell grup de gent, que anven i venien, que em cuidaven i m’ajudaven en tot, m’adono de la sort que he tingut de poder realitzar aquesta viatge junt amb ells.”

Al final doncs, el repte purament espotiu, no s’ha pogut realitzar, doncs les 48h, han quedat lluny, tambè perquè davant la impossibilitat de realitzar-lo, el ritme va decreixer, i la motivació de les 48h es va anar transformant en la motivació del viatge amb tota aquella gent que animava, cuidava, i estava pedent de mi tot el dia!! I mai mes ben dit!!

Info treta de la web del Tupedala.