Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 26 de juny del 2009

Fa dos dies...

Un parell de dies una mica de cul m'han impedit escriure al blog. Us poso al dia, el dia de sant joan, vaig dormir als angles ( en un bosc enorme amb uns arbres gegants que sembla que estàs al canadà), al matí em vaig llevar a les 6 ( total tenia tot el dia i estava sol) i a les 7h25' em posava en marxa. La idea era fer el segon i tercer bucle del Altri:


Parcours Vélo :

188 Km : Base nautique des Angles, Matemale, Col de la Quillane, Col de la Llose, Ayguatébia - Talau, Railleu, Col de Creu, Matemale, Formiguères, Puyvalador, Escouloubre les Bains, Rouze, Mijanès, Port de Pailhères, Col du Pradel, La Fojole, Mérial, Niort de Sault, Rodome, Aunat, Bessède de Sault, Sainte Colombe sur Guette, Roquefort de Sault, Le Bousquet, Col de Garavel, Escouloubre, Escouloubre les Bains, Carcanières, Quérigut, Col des Hares, Puyvalador, Formiguères, Base nautique des Angles.





Aquí us poso el recorregut i el perfil.
Total que el dia prometia m'esperaven uns 150km i uns 4000 de desnivell, per això vaig buscar algú que em vingués a acompanyar...
Sortint de matemale em vaig gelar baixant fins a l'encreuament cap a rouze i mijanes. Al llevar-me ja vaig mirar la temperatura exterior i marcava 2ºc! collons vaig pensar però no estem a l'estiu? Em vaig abrigar força perqué no m'agrada pasar fred en bici i portava una térmica màniga curta, maillot màniga curta, manguitos,xaleco i jaqueta fina salomon a sobre de tot, guants llargs i buff.

Durant tota la baixada, que és llarga i dolenta em vaig gelar mans i peus i molt fred al cos, quasi tiritant...En fi quan va començar la pujada ho vaig agrair moltíssim. Em vaig treure tota la roba i vaig trigar una estona en escalfar-me, anava notant com mans i peus anaven agafant calor un altre cop. La pujada era llargueta, fins dalt del pailheres, me la vaig agafar amb calma ja que ja la conec i el dia era llarg. Vaig anar pujant suau entre 140 i 150 pulsacions i amb una bona cadència. A dalt foto i jaqueta i avall...


El segon del dia era el col du pradel, molt maco, carretera molt estreta i baixada cap a la fajolle amb molta gravilla i molt estreta. Començant la pujada posava en un cartell que estava "xapat" però vaig pensar vaja p. jo volia fer aquesta volta i ara que foto, és igual si cal el vaig caminant...abaix és un port incómodo, amb rampes no extremes però que van picant amunt, quan vas arribant a dalt es va suavitzant, el tema de que estava tancat era que arribant a dalt hi havia un ramat de vaques enmig de la carretera com si fossin al sofa de casa seva, de fet la carretera quedava tapada per la terra i les cagades...ja,ja,ja.





El tercer del dia era el garavel però abans s'havia de pujar cap a rodome, una pujada mitja al principi i suau després, tot uns plans i baixades per arribar a peu del poble de roquefort sur sault, aquesta pujada és molt dura, suposo que començava a estar una mica cansat però fins arribar al poble hi ha unes rampes bastant heavies que em van fer suar de valent, després del poble el port continua i arribes a dalt i és el garavel.






Després baixada cap a escoulubre però abans un petit port, col des moulis, que el vaig baixar fins escoulubre les bains i que deu n'hi do en sentit contrari, un cop aquí portava ja 6h38' i començava a estar una mica cansat i a patir per arribar massa tard a la furgo i haver de derrapar per arribar a la feina a l'hora i sense haver pogut "descansar" una mica i en comptes de fer l'últim bucle cap a querigut i col des hares vaig tirar amunt cap a formigueres directe i també pujant. vaig arribar a la furgo "cansadet" després de 7h05' 3400m de desnivell i 135km amb ganes de marxar i descansar, però encara vaig apretar de coco i vaig fer una petita i lenta transició corrent de 10' pels increibles boscos del costat del llac de matemale.