Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 29 de juny del 2009

Marchando un completo!



















Dissabte Ariegeoise 165km i 3345m de desnivell en 6h16' fent el 138é de la general i acabant el penultim port bastant al limit ( col d'agnes). I diumenge corrent la II marxa de resisténcia d'Olost, de 37,5km i 800m de desnivell en 3h44'( en teoria ) i quedant en primera posició després d'anar tota la cursa amb el company Ramon d'Olost, van formar part del menú del cap de setmana esportiu i preparatori del Altri.

Aquestes fotos són de l'organització, la resolució no és massa bona , les he trobat a la web de la gent que les va fer.http://www.maindruphoto.com

Doncs dissabte vam anar a fer l'Ariegeoise, una marxa de la que m'havien parlat molt bé. I així va ser, una organització perfecta, clar per acollir 3800 persones...La sortida va ser de Tarascon, de seguida vam anar a buscar el poble d'auzat, i després el port de lers, carretera estreta, llarg, no massa dur i molt xulo de paisatge sobretot a la part alta. Després baixada cap a saint girons molt llarga i anant a buscar el segon del dia, el col de la core, també molt llarg ( 15km) i molt xulo. Després baixada llarga, pla i fins aulus-les bains on va començar la tortura del dia, el col d'agnes.
Fins aquí anava molt bé, vaig menjar algo i beure a l'avituallament i vinga amunt, només començar vaig veure i recordar el perfil i sabia que era molt dur durant 6-7km i a dalt era més pla. Alló era una escabetxina, mai havia vist tanta gent caminant amb la bici al costat, parats a la cuneta agafant aire, descansant, bebent aigua...alló va ser dantesc, jo vaig posar tot el que tenia disponible ( el meu compact i el 27 ) i vinga apretant les cames i agafant-me fort al manillar vaig poguer anar pujant i passant a moltíssima gent. Abans d'arribar a dalt hi havia un avituallament on vaig parar ja que tenia molta calor i era "midi" i em va venir com un escalfred a tot el cos...

Res vaig arribar a dalt i vaig rebre un missatge de la Neus dient-me que havia hagut de plegar pel mal que li havien fet els genolls. Sense més i amb ganes d'acabar em vaig tirar carretera avall a fondo per fer 5km de baixada i remuntar el port de lers per la part del darrere, 4km de res amb el tute que portàvem ja no venia d'aquí.




















Després de tornar a coronar el port de lers per segon cop hi havia una baixada molt perillosa però divertida fins auzat per una carretera plena de curves a tots costats i molt estreta on em vaig posar a 72km/h uuuuuuuuh, no caiguis ni punxis per res del món xaval, pensava jo per mi!!!
L'arribada va ser al poble d'auzat enmig d'una festa brutal amb moltíssima gent per allà rondant.


Al dia seguent sense haver dormit massa ( vam baixar a dormir a berga ) em vaig llevar a les 5 del matí i després d'esmorzar me'n vai anar cap a olost per fer un entrenament-marxa-corrent de 37,5km i 800m+ per agafar confiança ja que encara no havia pasat dels 30km corrent. Erem unes 90 persones de les quals no més de 10 feien pinta de volguer correr. I així va ser vam sortir i van marxar de seguida dos, als quals vaig seguir i amb un d'ells, en Ramon, d'olost vam fer tota la cursa junts. No va ser fàcil ens vam perdre infinites vegades i fins i tot una de les perdudes va incloure trucada a l'organitzador per saber cap a on havíem d'anar ( coses que tenen les marxes per la muntanya ). El recorregut va ser força interessant i combinava pistes, corriols, rius que havies de travessar foten-te moll fins els genolls...fang, pujades dures, bardisses...en definitiva molt variat i perfecte pel que jo venia a buscar, tot això corrent, vam caminar molt poc.

Vam trigar 3h44', amb la perduda de 10' del km 15 inclosa i la veritat que em va passar prou entretinguda gràcies a anar amb el Ramon. A l'arribada vam decidir fer un esprint i com que anava una mica més fresc que el meu company ciclista vaig entrar abans que ell i em vaig endur unes bambes eider dpm.

Total setmana finalitzada amb 24h d'entreno.
2 dies de natacióx2000m:4000m
4 dies de flaca:348,3km
3 dies de correr:53,4km
9315m de desnivell total
13702 kcal

A partir d'ara toca baixar el volum, descansar, cuidar-me molt i agafar moltes ganes per arribar fresc de coco al dia 18 de juliol i poguer acabar l'Altri.

Avui tan sols he fet una hora de bici estàtica i aquesta setmana el més dur que faré serà marcar 28km de l'ultra amb el Ferran en dos dies.

1 comentari:

Enric ha dit...

Deu ni do els tutes que et fots! Nomes llegint el que fas ja estic cansat...

Espero que vagi molt be per l'Altri!

Molts anims i molta sort!!

Enric