Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dissabte, 26 de setembre del 2009

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffffffffffff!


Tan sols porto dos dies sense fer res i ja començo a estar molt fart, el genoll segueix botit i la resta bé, bueno el dit està lila però no em fa mal ni m'impedeix fer res, el genoll per contra no em deixa caminar encara bé i la flexió tampoc la tinc al 100%, el cop me'l vaig donar just on està la càpsula sinovial i és per això que es va fer tan liquid i es va inflamar tant el primer dia.
Demà intentaré fer rollerski o nedar ja que això és bastant insoportable, a mes tinc festa el cap de setmana i em començo a mosegar les ungles,ggrggrgrgrgrgrgrgrrrrrrrrrggggggggggg!!!