Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 24 de setembre del 2009

Peripecias!!!

Feia un dia brutal de tardor, una calor més própia de l'estiu que de tardor, a més he sortit a l'hora dels "domingueros" ( de bon rotllo eh) eren quasi les dotze. Avui havia de fer un caco en pujada i he tornat a la serrera com vaig fer dimarts passat. Ja sortint de casa m'he trobat el nostre porter amb "apuros" intentant obrir la porta a cops de "maceta" ja que s'havia descuidat les claus a dintre i li he dit: -eh tranqui neng, que soy bombero,jua,jua,jua, he anat a buscar una radiografia i després d'uns quants intents pam porta oberta, que guay, que bé he quedat, i ells que estaven a punt de rebentar el pany...

Com que no anava prou tard quan estic a punt de començar a entrenar me n'adono que m'havia equivocat de cinta ( de puls) i havia pillat la que no va, ale, va que més em pot passar avui...?

La pujada ha anat molt bé corrent al moments de més intensitat i caminant quan havia d'anar més suau, he arribat a la collada de meners en 45', uns metres més enllà d'on vaig arribar dimarts, de conya. Estava cansat quan he començat la baixada, i anava amb les trabuco, ben trabucades i trencades per tot arreu. Arribant al primer llac de ransol en la vorejada que fa el camí m'he trapussat amb una pedra i he començat a volar incontroladament i sense poguer fer massa res més que aterrissar amb unes pedres cab. que m'estaven esperant ben punxagudes i expectants.

He tingut mala sort perqué he parat la hóstia amb el segon dit de la mà esquerra i de cop s'ha deformat i s'ha quedat fet un xurro o fet una z o, semblava que el tingués de plastilina i quan l'he vist he pensat ale que guay quina flexibilitat , però acte seguit he dit bueno igual no és tan guay i te l'has trencat burro i he estirat de la punta per posar-lo recte sense pensar-m'ho gens. El genoll també ha rebut una bona h. i el cul també.

El genoll em sagnava bastant però no arribava a ser hemorràgia béstia, els dits m'han sortit per sobre les bambes, ja que tenia la bamba ben rajada per davant de punta a punta i poc a poc he començat a baixar, uns metres més avall m'he torçat el turmell i quasi em torno a fotre de lloros, i m'he dit vale xaval potser que baixis més lent si vols arribar al cotxe.

Evidentment llei de murphy avui no portava móbil ( tampoc hagués trucat als meus colegues de grim per això, ja que hagués tingut caxondeo de per vida) però pensava que si hagués sigut més greu allà estaria torrant-me sota el sol i passant fred ara.

Total després de tot aquest rotllo que us he parit, el resultat final: a urgéncies m'han tingut una estona per foter-me quatre grapes al genoll, el dit lila però sense res trencat i la recuperació me la faré jo, el cul tot rascat com si m'hagués passat una lija i ara al vespre que se m'acaba de botir lo genoll de cop com una bola...El duatló del dissabte no pinta massa bé...Ara mateix vaig coix. Quina merda!