Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

diumenge, 13 de setembre del 2009

Ja fa un any!!!

Collons com passa el temps! Ara mirava el blog i les visites d'avui ( 108, crec que és el récord diari) i m'he fixat que ja fa un anyet que vaig començar a escriure, la veritat que m'ha passat volant, suposo que deu ser per no parar massa quiet a casa mirant la tele, ja, ja, ja. Us vull tornar a agrair a tots/es els que mireu/llegiu/tafanegeu el blog perqué cada cop que miro les visites m'animeu a seguir explicant una mica de la meva vida esportiva sobretot.

Avui vull animar des d'aquí un colega "muntanyeru-curseru" i amic que ahir va tenir un accident amb cotxe i va tenir molta sort de sortint-se viu perqué el tema hagués pogut acabar en tragédia però per sort ha acabat amb ell a urgències amb unes quantes fractures i tot el cos ple de blaus i rascades i ple d'hósties, ànims LLUÍS crec que has tingut una segona oportunitat, aprofita-la noi!!!

Segur que ben aviat es recuperarà i el tornarem a veure correr i controlant isards, je, je, je.


Pel que fa a l'entrenillo d'avui una mica de cinta al matí fent una suadeta de 30' en pujada i una mica de bloc a la tarda fins que els braços semblaven dos pals, jua, jua, vinga cremar fosfat a fondo, que feliç que sóc!!!