Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 7 de setembre del 2009

De cul...



Aquests dies no tinc massa temps per anar escrivint el que vaig fent al blog. Dissabte vaig fer una crono popular a l'ensegur des de l'angonella, 31'25" vaig fer quart però erem poquets ( sis o set), em va servir com a entrenillo de qualitat en pujada, la veritat que encara no tinc bones sensacions pujant, em noto falta de força a les potes per poder pujar més rapid i en eso estamos amb el nou trainer!

Els meus entrenos han canviat molt amb el Pau i sobretot en comparació amb l'estiu, ara mana la qualitat per sobre del volum. Ahir vaig treballar i vaig descansar i avui he fet uns quants canvis en pujada davant de casa fins quasi la llosada.
Demà és la nostra patrona i per celebrar-ho menjarem pastís, ja,ja,ja!!!