Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

diumenge, 20 de setembre del 2009

Crono pic de la mina

Matí fresquet a Porté, al final Joe, Toti, Joanet, les dones respectives i un servidor i la resta francesos fins arribar a una trentena. Es va donar la sortida i vam sortir més tranquils que l'any passat. De seguida se'n va cap endavant un grupet d'uns 4 corredors, jo a lo meu amb el Joanet enganxat a la "gepa", vaig anar fent per la dura pendent de sortida fins que al cap d'uns deu minuts em vaig posar a caminar i vaig agafar el meu ritme, em va passar el Joanet, després de caminar uns metres torno a correr i ja no vaig deixar de fer-ho fins passada la meitat de cursa, anava bé corrent amb pendents fortes i mirant el pulsómetre per no passar-me de rosca, semblava que a les pujades més pendents agafava els dos de davant, però a partir de la meitat en amunt una mica de mal d'esquena, una mica de flato, i les cames ja no em responien gaire bé, l'última part se'm va fer llarga i dura i les pulsacions ja no pujaven. Ja m'ho notava jo que aquesta setmana he tingut les potes carregades dels dos cacos que he fet, però bé va ser un bon entreno de qualitat.
Al final els resultats van ser:
1-vilana 49'26"
2-toti 50'....
3-un francés...
4-Joanet 54'...
5-francés...
6-Jo 57'42"

Així fins uns trenta, val a dir que no vam arribar al pic ens vam quedar uns 50m de desnivell abans perqué estava gelat, després de la cursa avituallament+dinar+bla,bla,bla i l'any que ve més...Fotos properament...