Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimecres, 24 de febrer del 2010

Reconeixement


Avui al matí hem anat a fer la última i la primera pujada de la cursa individual a grau roig. No posaré fotos ( la que poso és la de la web ) perqué fa una setmana que tinc la càmara perduda per casa i no la trobo...És extrany perqué jo normalment no perdo res però aviam si m'apareix...je,je,je.

Doncs bé la última pujada l'hem obert avui amb el Carlo, la Sophie, el Jaume, la Nani i jo. Surt abans d'arribar a dalt del telearrastre de montmalús a esquerra una zona plana que hi ha. La pujada és molt maca, suau i vas pujant per uns clots fins el peu d'una canal que hem posat crampons i vinga amunt. Surts al pic de serra seca penso i llavors pells fora i cap a la última baixada. Fent aquesta última hi ha una zona que baixa l'allau i quan estàvem just allà i jo dient que allà queia...doncs ha caigut...s'ha trencat una placa al arribar la Sophie i per sort només l'ha enganxat a ella i era molt lenta. No l'ha colgat en cap moment i sempre anava surfejant de cul per sobre, ha caigut uns 20-30m com a molt i els altres ens l'anàvem mirant, al parar l'hem ajudat a sortir i au avall que no ha sigut res.

Després amb el Carlo hem fet la primera pujada complerta fins el pic amb esquís i la baixada per la pala nord de montmalús que estava força bé fins l'estany de pessons ( primera baixada). Hi ha neu de sobres algun lloc amb alguna pedra que es veu i algun canvi de neu però en general molt bé, ara tan sols cal esperar que no nevi molt i que surti un dia maco perqué tothom disfruti del recorregut i la gent s'emporti un bon record d'Andorra i les seves muntanyes!

Diumenge serà el torn de la per parelles que s'anuncia com una cursa maca maca i llargueta com m'agraden a mí!