Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 12 de febrer del 2010

Retorn...

Així és, avui he tornat a la meva vida diària i he retornat els entrenaments després de quatre dies. He fet 2h30 a pistes ja que el risc d'allaus està 4 i no tenia moltes ganes d'anar a obrir traça per dintre el bosc. Les sensacions han sigut bones tot i el paron, la veritat que tenia ganes d'entrenar un altre cop. Ara cal retornar a agafar el ritme de cursa i preparar la vallfosca de la setmana que ve.

Parlant de les botes que vaig posar ahir de garmont dono alguna dada més: la blanca és la masterlite i pesa 1114gr en núm 27,5 , està feta de pebax i el millor serà el preu que rondarà els 550€. La taronja serà més pesada 1305gr en núm 27,5 i està feta de pebax també, el preu rondarà els 460€.


Avui us poso una altra novetat, que fa dies que existeix però que jo encara no havia vist ni en fotos ni en realitat.

www.lighterski.com
Model Strudel:1.67cm cotes ( 100-66-79) radi de gir de 14,5 i 690gr de pes.
Model Spatzle ( el de la foto) 1.71cm cotes(115-76-105) radi de gir de 18,5 i 890gr de pes.

Demà més novetats...
Per cert avui hi ha hagut una allau al midi de bigorre i ha enganxat dos persones...juntament amb la que va haver-hi a la serrera aquesta setmana ja portem tres morts en una setmana. Cal anar molt al tanto que ara mateix el tema està delicat aquí a Andorra estem a risc quatre sobre cinc.