Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dissabte, 16 de maig del 2009

Divendres+curtiment+cansat

Ahir al matí vaig sortir de casa i vaig anar a córrer a un dels camins més xulos que hi ha a la meva parròquia, el gall de bosc que va del tarter a les pardines. Van sortir 8,2km i 190 m de desnivell amb 56' i una mitjana molt baixa de 117 puls.

A la tarda vaig anar a la "meva" piscina particular ( canillo) i vaig fer 2500m en 1h02' fent 10 piscines "alegres" i deu suaus.



I avui al matí la marxa del cadí. Molta gent d'Andorra coneguts i companys de les curses d'hivern...Fins arribar a alp ha sigut un passeig, a partir d'allà la guerra a tope. Avui a les primeres rampes ja he vist que no seria el meu dia i veient les sensacions de cansat que he tingut tota la setmana, doncs clar avui no prometia gaire. Se m'han escapat el Ferran i el Toni però jo m'he posat al meu ritme i vinga. He fet un tram de la pujada amb el Jaume forné i a dalt de la creueta m'ha tret uns metres i el Ferran el teníem a vista a uns dos minuts.

Baixant m'ho he pres amb calma vist com baixen aquests tios, i he anat fent. Les cervicals m'anaven donant pel sac contínuament. Em començat la pujada cap el coll de la trapa i de josa pasant per saldes i gósol i he tornat a ajuntar-me amb el Jaume, però ell m'ha tornat a deixar pujant. Ha fet molta calor i havies de beure i menjar tota l'estona per no pillar pajara, jo he agafat un ritmillo que em permetia anar fent i pillar algú pujant. A partir de les 4hores i algo m'ha vingut un subidon i m'he començat a trobar millor i he pogut incrementar una mica el ritme. Llavors si que recuperava bastant pujant i baixant ja no perdia. Tot això fins arribara a Tuixent on portava 5h. D'allà m'ha pasat molt bé fins el coll de la trava ja que anava agafant gent i pujava amb molta cadéncia. Al coronar el coll m'ha semblat veure un tio de blau...era el Jaume!!! però a la última baixada no m'he l'he jugat gens ( hi havia molta gravilla) i les mans se m'adormien del que se m'han carregat les cervicals.

Al final 6h17', 175km i 3200m de desnivell, un molt bon entreno per l'Altri i a seguir sumant, ah després hem fet una transició amb el Ferran "pedalant" de 22' corrent amb molta soltura i facilitat+dos plats de pasta+dos gelats, visca la primavera, la bici i l'Altriman!!!