Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 26 de maig del 2009

Duresa

Així podria definir el dia d'avui. Al matí he anat a nedar una mica tard, he anat a la meva piscina particular i en alçada: Canillo, aquesta setmana la idea és arribar al meu límit i veure com reacciona el meu cos. He fet 4000m, encara no els havia fet entrenant i la veritat que se m'han fet llargs. Els primers mil d'escalfament, el segon mil fent 5x200m progressius entre 3'58" i 4'05"+50m de recup de braça, el tercer mil a ritme mig i l'últim una mica apajarat, tot i que m'he portat un bidó amb sals, no n'hi hagut prou, he notat com m'anava buidant i he acabat cansadet. Després volia córrer però he preferit dinar bé i descansar una mica. Total 1h51' nedant.

Així ho he fet i al final de la tarda he anat a córrer davant de casa, a les pistes del tarter, m'he clavat un entreno ben guapo, 22,6km 885m de desnivell, m'he marcat 1,9km de distància de baix de tot seguint la pista més plana direcció soldeu, que té dos repetxons de por, i l'he repetit 5 cops ( entre 10'48" la millor i 11'44" la més lenta) . 2h14' en total i mitjana de 147 puls i màxima de 177, no he pujat molt de puls però el treball ha sigut molt bó, molt dur psicologicament però bó, la baixada la feia trotant alegrement!

Ja porto 9h30 d'entreno en dos dies, aquesta setmana trenco mitjanes i hores i espero que no em trenqui jo, al matí nedant he notat un petit mal al colze però estirant una mica ha marxat.

Vamos, vamos!!!