Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 18 de maig del 2009

San Pasqual bailón!!!

Ahir va ser el meu cumple, 33 anyets!!! Per celebrar-ho em vaig llevar bastant cansat del dia anterior, vam esmorzar i vam pujar caminant desde la massana fins pal, per sota del telecabina i vam anar a mirar la copa del món de descens. És realment increible i al·lucinant com baixen aquesta gent pel mig del bosc amb aquelles bici que semblen motos.

Després dinar de rigor amb la familia i a la tarda vam anar a veure les noies de la sincro ( copa d'europa) als serradells, increible la de temps que aguanten sota de l'aigua fent figures, Espanya va guanyar la medalla d'or a la final per equips.

Més tard vermut amb el Dani i després sopar els quatre per acabar un dia molt complert, tranquil i fent una mica de tot...




Aquesta setmana que va acabar ahir:

-3 dies de natació 6050m
-3 dies de bici 246km
-6 dies de córrer uns 50km
- desnivell total setmana:6310m
-hores totals:21h51'
-2 dies de gimnàs força màxima

La setmana que avui comença serà mooooolt suau per recuperar-me d'aquestes últimes marxes de bici i de les setmanes anteriors de bastant volum.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

un sopar a lo grande,

l proxim potser pago jo

jajaja

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Eso,eso pero igual es en el macdonalds con la crisis...