Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 7 de maig del 2009

Que bona és la coca-cola i que dur serà l'Altriman...

Us explico el que vaig fer ahir, vaig sortir del parc del segre i amb la ktm vam anar fins a sort i tornar, 105km 2300m de desnivell, quasi 4000kcal cremades, 24,5km/h de mitjana i 4h18' d'entreno, a més pujant de sort ( coca-cola+aquarius ) cap el cantó vaig fer un progressiu incrementant el ritme cada vint minuts i vaig arribar al port en 1h08'28" que és el meu millor temps desde fa uns anys que tenia 1h15', són 18,77km de port i 1006m de desnivell, la veritat que és un tipus de port que se'm dona molt bé, quasi desde baix amb el plat posat i vinga foter-li.

Al arribar al parc del segre, transició a peu, canvi rapid+coca-cola i vinga a fer la volta sencera a alàs. Vaig sortir fort deu minuts, despres 5'minuts caminant per recuperar i tota la resta ja corrent, vaig gastar 795kcal, una distància de 8,1km però que és més tota la volta sencera, el que passa és que no tinc el trasto ben calibrat i pulsacions molt altes (165-181) per venir de fer bici, vaig voler portar un ritme d'uns 5'/km i a estones 4'50"-55" i el vaig aguantar bé, cap problema de cames i això que feia molta calor...crec que l'Altriman serà molt dur psicológicament, si el cos em respecta i no tinc rampes aniré fent, però seran molts quilómetres...Arribada coca-cola de rigor.

Per acabar el dia vaig anar al gimnàs a fer una mica de força màxima i em vaig notar prou bé, 30' de gimnàs+estiraments+bany turc...i després pizza+partit al palau amb 4 culers que van patir de valent fins l'últim minut...enhorabona!!!




Avui ja començo a baixar molt el nivell de volum i he sortit a rodar una hora i 19' de l'estadi-andorra-anserall-andorra, molt suau, amb canvis de deu segons, després de fer-me un massatge de rigor, total 37,2km amb mitjana de 28,3km/h i 320m de desnivell amb 114 pulsacions de mitjana.

Tarda encàrrecs+natació a canillo...al final 50'36" i 2000 metres com de costum sembla el meu entreno típic de natació avui fent els quatre estils.

Poso una foto de les meves últimes màquines per devorar quilómetres...