Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 1 de maig del 2009

Ay que me mareo...

Avui al matí estava a la feina i m'he aixecat de la cadira i m'he marejat una mica ( cosa que em passa sovint últimament ) i m'he caigut a terra, normalment el mareig dura uns segons i marxa, però avui ha sigut diferent, no m'he pogut quedar dret, tot i que estava recolzat a la paret. Un company de feina que estava amb mi m'ha ajudat a aixecar-me i a sentar-me. Havia esmorzat correcte com cada dia, els meus cereals+llet de soja+kiwi+multivitamines+ un tallat a la feina...Acte seguit he pujat a la cuina i m'he fet un café+uns fruits secs ( que porten sal pel tema de la pressió...). Més tard per precaució i com que estava treballant per por a no estar ok, si sortia algo de feina he anat al centre de salut per qué em fotessin un "vistaso". Li he explicat la história a la infermera i m'ha fet una glicémia que ha sortit a 85 , molt baixa per haver esmorzat bé i acabar de foter-me el petit tentempie. De pressió 12-8 i puls 44, tot normal...M'ha recomanat tornar a esmorzar amb bocata i coca-cola i així ho he fet...ho he multiplicat tot per dos i arreglats...2 coca-coles+dos entrepans de pa de cereals+pernil cuit+mig paquet de galetes salades...crec que he fet ben bé el ple, ja , ja , ja...

Llavors per precaució m'he pres el dia lliure ( d'entreno és clar ) i he intentat descansar el màxim per demà estar ben recuperat i poguer fer molts quilómetres amb la "flaca" i la Neus, i dilluns aniré a veure la meva doctora per explicar-li...

Per acabar poso unes fotos d'abans de les guilleries i després...