Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 11 de maig del 2009

Final de setmana i cursa d'ahir

La setmana passada vaig acabar amb una mica més de volum del que tenia previst en un principi 18h38' incloent:
-2 dies de natació 4100m
-4 dies de córrer no sé els kms exactes ( tan sols vaig portar el trasto de comptar-los un dia, 8,1km) però amb hores 1h16'+27'+46'+1h23'
-3 dies de flaca sumant 310km i 5305m de desnivell
-dies de gimnàs sumant 2h

La cursa d'ahir va ser molt xula, després d'una nit passada per aigua dormint a la furgo al pàrking habilitat per l'organització ( chapeau ) ens vam llevar amb un dia gens engrescador i gris.

Ens vam anar vestint i esmorzant ( el gatosport ) i quan ens vam adonar ja es donava la sortida. Primers quilómetres una mica plastas ja que estava tot ben moll i a cada rotonda era un show veure com 2800 ciclistes anaven frenant i cridant i alguns caient i punxant rodes. Jo vaig sortir a disfrutar i acabar-la ja que mai l'havia fet i no tenia ni idea de com eren els ports. Vaig anar de menys a més i a poc a poc vaig anar pescant gent sobretot pujant. El capsacosta res, ni t'enteres després el de canes ja comences a notar-lo i bracons sense ser el port més dur que he fet et posa al teu lloc, després cantonigros i condreu són per acabar-te de trinxar i decidir la classificació final. Vaig veure que la gent baixant arrisquen molt i encara em falta una mica de soltura per poder anar més rapid. M'ho vaig passar molt bé en general i vaig acabar la marxa molt sencer i sense mal enlloc , a mida que passaven els quilómetres m'anava trobant millor. Per acabar dir que la marxa més famosa de catalunya i la més multitudinaria va tenir ahir algun ciclista famós com el roberto heras, el marcel zamora i el joan llaneras amb el seu fill en tàndem.

La Neus s'ho va passar molt bé també, va acabar cinquena noia de la curta i amb ganes de més...

Setmana que ve potser fem la del cadí...aviam el temps...!

Avui he nedat a primera hora 2550 metres+caminar-córrer de pujada d'escaldes a engolasters i baixar i a la tarda una sauna per recuperar bé.
Demà si tot va bé, tinc forces i no em perdo intentaré fer el recorregut de bici de l'Altriman...ja us explicaré...