Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimecres, 13 de maig del 2009

Les angles, el paradís per entrenar..

col des hares
col de creu
rutes de btt
estany de matemale
idem



Ahir vaig anar als angles a entrenar. Vaig anar amb la furgo i un cop allà vaig fer un tram ( no tenia ni temps ni ganes ni coneixia tot el recorregut per fer-lo sencer) de la pallissa que ens espera en bici. Vaig sortir de la base nautica i vinga direcció col de la quillane, col de la llose, baixada a ayguatebia col de jouel ( aquí em vaig despistar) caudiens de conflent ( perdut total) i vaig tornar enrere per baixar fins l'encreuament per pujar cap el col de creu , que aquest si que pica una mica, els altres dos són bastant suaus. Despres baixada cap a matemale i direcció formigueres i puyvalador i vaig pujar un tros del col des ares que serà l'últim que farem tornant a la base nautica.
La veritat que estava una mica cansat i vaig anar molt suau tot l'entreno i tan sols al col de creu vaig alegrar una mica el ritme.
Al arribar a la furgo canvi rapid i a córrer, vaig fer un tom per la vora del llac i al final vaig acabar allargant fins els 50' i 9,6km aquí ja em vaig trobar millor.

Al final 77,2km 1455m de desnivell 2069 kcal cremades en bici i sobretot un reconeixement de la zona molt interessant, corrent 9,6km 70m de desnivell i molt bones sensacions.

Al tornar a andorra encara vaig tenir forces d'anar al gimnàs i fer força màxima+estiraments +abdominals.

Poso fotos perqué veieu el paradís tan xulo que hi ha allà per entrenar en bici, corrent i nedant...tot ple de camins, pistes marcades per btt, llacs...vaja que no t'ho acabes. El primer cap de setmana de juny es probable que fem un estatge per allà per mirar de fer dissabte la bici i diumenge la marató+nedar...



Avui estava molt cansat ja de bon matí, he nedat 1000m tan sols amb técnica a serradells envoltat de nedadores de sincro ( demà comença la copa d'europa a la piscina) que aguantaven molt temps sota l'aigua fent figures, nens fent classes i entre que estava cansat i tot el "jolgorio" he marxat rapid. 32' de natació molt suau fent técnica.

Després m'he recuperat amb una macrosiesta molt potent i a la tarda he anat a córrer a la vall d'incles desde casa meva. M'han sortit 19km anar i tornar i m'he marcat 1000m amb el gps i he fet un mil+un 2mil+un tresmil+un mil i tots amb bones sensacions sense oblidar que la vall d'incles està a 1800m d'alçada i tant la velocitat com les pulsacions no són iguals que a andorra. Al final 1300 kcal, 19km, 255 m de desnivell i 137 de mitjana i 178 pulsacions de màxima.

Demà més...aquesta setmana serà dura! Però a partir d'ara comencen els entrenos que m'han de donar la qualitat necessària i el volum adient.