Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 4 de maig del 2009

Final de setmana.

Per acabar la setmana del mareo, el cap de setmana hem fet bici de carretera amb la Neus. Vam fer menys del que jo havia previst cada dia per precaució després del petit ensurt del divendres. Dissabte vam sortir de coll de nargó i vam pujar el coll de bóixols i després el coll de faidella per baixar a Isona, fer una coca-cola i tornar pel mateix camí fins la mateixa església de coll de nargó, on vam dinar com uns reis, total 80km, 2052kcal, 22,5km/h de mitjana i 1730m de desnivell en 3h44'. A la tarda coca+xocolata tot un clàssic del poble+veure partit de fútbol que m'estimo més no parlar, ja, ja, ja...

Diumenge després de dormir amb la furgo al parc del segre, vam anar fins a Tuixent passant pel coll de la trava, adraen, cornellana i vam tornar per sorribes i sisquer fins coll de la trava i la Seu, total 77km 1830m de desnivell sobre 2100kcal cremades en 3h57' i una mitjana de 20,3km/h.

Tanco la setmana amb 2500m de natació, un dia de gimnàs+4 dies de "flaca" amb un total de 267km+ dies de córrer ( un dia cinta i un dia una petita transició de 10' després de la bici ) total hores setmanals 16h45' bastant menys del previst ja que divendres vaig descansar totalment i el cap de setmana ha primat la prudéncia davant del volum. En properes setmanes m'he de posar més en el tema córrer que l'estic descuidant una mica últimament. Aquesta setmana que ve anirem a fer remences diumenge i la setmana següent ja veurem...

Demà vaig al metge per fer-me un control+analítica.


Avui dia gandul+liat a la tarda i tan sols he anat a córrer al sortir de la feina cap a la vall d'incles fent una mica de fartlek en pla-baixada-pujada...sensacions dolentes al començar i més bones al cap d'escalfar el motor.

Demà més...