Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 31 de març del 2009

Ahir...

Ahir al matí amb unes agulletes de por a les cames, i de resaca del duatló, vaig anar a nedar a la piscina del palau de gel a canillo a 1400m d'alçada... ji, ji, ji. Ric perqué em va de conya nedar aquí dalt ja que els angles està a 1500m d'alçada i és perfecte perqué no hi ha mai ningú.
Total vaig fer 2400m en una hora, amb una mica de técnica i tirades a ritme alegre.


A la tarda futing de recuperació al rec del solà corrent una estona amb el miki, uns 9km i uns 55'.


Avui al matí pujadeta amb els compis de feina a montmalús, 685m de desnivell i 1h30 d'esforç, encara tinc agulletes. Baixada amb neu pols collon...Per rematar he anat a fer una sauna.


A la tarda més...vinga,vinga, no puc parar...!!!
Tarda, gimnàs 1h, començant a remoure quilos per agafar força i poténcia i acte seguit 600m de natació per passar la força a l'aigua. Encara tinc agulletes!!!

Dissabte igual faig el duatló de Sant joan de les abadesses...per seguir fent algo de qualitat...parlaré amb el meu entrenador...jua , jua, jua.

Ah per cert, ahir em vaig apuntar a remences, (marxa cicloturista que recorre part de la garrotxa) la llarga 175km i la Neus també vindrà i farà la "curta" de 95km, esperem que no plogui...Avui crec que s'han tancat inscripcions a 2700 persones...

3 comentaris:

Alfonso Gaston ha dit...

xavi me leo els teus escrits, tot i que jo tambe soc una mica maxacas, i em venen mal de cames. deus ser dels tios que mes es folsfotina del mon... continua així, si el cuerpo aguanta... una abraçada.

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Je,je,je, jo també llegeixo els teus, que són bastant més técnics i variats...Que va tú i jo coneixem a un que comença per "K" i acaba per "an" que no li arribo ni a la sola de les sabates, ja,ja,ja. Que tal el braç? Haig de sumar hores com un boig per poder acabar l'Altri!!! T'animes a fer-lo?

Xavier Guillamó Cirera ha dit...

Us podeu anar queixant els 2 vaya makines esteu fets.
Apa a veure si t´animes a fer la mezzalama que sera guapa. fins aviat.....