Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 26 de març del 2009

Tri....

Avui poca cosa, una hora corrent a la cinta al matí, 122 de mitjana i 164 de màxima, 602 kcal gastades, a la tarda volia fer gimnàs però ho he substituit per anar a apagar tres arbres que cremaven en un poble aprop de canillo. Al sortir de treballar 45' minuts de natació, 2000m, una mica cansat de braços, poca técnica, rodatge suau buscant sensacions i notant que vaig millorant una mica técnicament.

Tot bé, bones sensacions avui corrent, cap mal enlloc i moltes ganes de seguir entrenant bé i molt motivat per l'Altri. Aquest vespre m'ha trucat un colega i m'ha posat un problema al cap, m'ha proposat fer la Mezzalama amb ell i un altre...jo que ja no volia córrer més amb esquís...ummmmmmmmmmhhhhhh!!!!!!! Demà li contestaré cagunde...