Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 23 de març del 2009

Excursió pel madriu.

Fa una setmana vam sortir de coll jovell uns quants colegues, Caco, Imma, Putxi, Ricki,Oli, Neus i jo. Vam començar caminant amb els esquís a la motxil·la un bon rato fins arribar quasi a font verd, on ens vam calçar.Després estall serrer-pla de l'ingla-refu del riu dels orris-estany de la bova-i quasi estany rodó, on vam girar per anar cap els forcats.
D'allà vam seguir pujant una mica més després de travessar els estanys forcats. Total vam arribar al pic de les agols i d'allà vam agafar una canal molt xula i ampla per la vall de les agols i vam anar baixant aprop del refu fins trobar el camí del bosc de les allaus i al final les pardines. L'oli i jo vam arribar a les pardines amb esquís després d'arriscar una mica pel camí estret amb neu i herba, jua,jua,jua. Abans però ens ho vam passar molt bé veient com tothom anava saltant les pedres que estaven tapades per la neu:salta,salta,salta anàvem cridant tots com a sonats!!!

Ens ho vam passar molt bé i vam riure molt. 5h30 d'excursió, 1200m de desnivell i 35km de distància. Fins la propera!

Carles M. ha dit...

Bona crònica xavi!!!

Ens ho vem passar de conya tan pujant com baixant. Va ser una risoteràpia. SALTA; SALTA!!!!