Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 23 de març del 2009

Nous reptes...


Aquesta temporada d'esquí s'ha acabat per mi fa uns dies. Ja tenia al cap no fer massa curses per canviar una mica el xip, l'any passat em van sortir 20 curses en tot l'hivern i vaig acabar molt cansat. Aquest any n'he fet la meitat i ja en tinc prou per aquest any. A més cada vegada vec més clar que el meu futur s'ha d'encarar a les curses llargues tipus Pierra, Patrouille i Mezzalama entre altres...a l'hivern.
Tinc molts reptes físics pendents i fa uns dies he començat a preparar-ne un que si hi penso molt em fa acollonir-me i em poso nerviós:ALTRIMAN http://www.festricap.com/

Es tracta d'un triatló de distància un pél més llarga ( la bici 188km) que el famós ironman de 180km, té diverses peculiaritats, es neda a 1500m al llac de matemale ( o sigui aigua freda de c...), el recorregut de la bici té 5000m de desnivell positiu, es fan tots els ports de la zona i algun de regalo tipus Pailheres (tour de france) i per acabar de rematar es corre la marató amb sis cents i pico metres de desnivell. Qualsevol que ho miri o ho llegeixi dirà que és una animalada, però desde que vam veure un estiu l'Embrunman ( un triatló de distàncies i desnivells molt similars) en directe, no he deixat de pensar en si seria capaç de fer una cursa d'aquestes característiques. Aquest estiu tindré la resposta, després d'aplaçar-ho l'estiu passat perqué no tenia la flaca, aquest estiu no tinc excusa per no intentar-ho, a més ho fan al costat de casa!

Per tant ja fa uns dies que he començat, de fet ja no he parat d'entrenar, però ara fent bici+corrent i nedant. Algun dia encara faré esquí de muntanya, com avui que hem fet la serrera desde la Coume de seignac per la cresta i amb crampons, però tan sols per entrenar i gaudir de la molta neu que encara tenim.

O sigui que a partir d'avui intentaré posar els meus entrenos en forma de kms, metres de piscina, hores i desnivell...