Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 10 de març del 2009

Cap de setmana intens a davant de casa.


Aquest cap de setmana s'ha disputat la crono del tarter dissabte i la serrera per pistes diumenge. Tant dissabte com diumenge no em vaig trobar gens bé i em vaig limitar a fer i acabar les dos curses a davant de casa.
Després del viatge a les dolomites on es va anul·lar la Sellaronda, vam arribar divendres nit a andorra per córrer al dia següent la crono.
Després dels campionats on vaig estar quatre dies sense tocar esquís i dos per recuperar-me de la festeta de l'últim dia no he tornat a tenir bones sensacions en cursa.

Ara amb poques curses ja per disputar és hora de fer balanç de la temporada i veure que ha passat, revisar entrenos, curses i pensar ja en l'estiu ( altriman). Potser vaig a fer una última cursa el 22 a Gavarnie per intentar treure'm el mal gust de boca que he tingut aquest any, on per una cosa o una altra no he pogut aconseguir cap bon resultat.
Explicar que dissabte la crono la va guanyar l'Agustí sense fer récord. va fer bastant vent a la part alta de l'estació i com sempre va ser una agonia fins el final.
Resultats:
http://www.skimountaineering.org/RESULTS/2009/2009_03_07_Crono_Grandvalira.pdf

Diumenge la Serrera es va haver de fer per pistes degut al perill d'allaus iel fort vent que va formar nombroses plaques de vent. La sortida va ser a la meva estimada pista de l'Àliga, tota recta fins enganxar una petita pista estreta que porta a la pista de l'esquirol i cap a riba escorxada. Allà vam fer una pujada fins la pista d'abans del pic d'encampadana i avall fins el refu. Després una altra pujada de 420m fins el pic d'encampadana fins el refu i repetir la mateixa pujada. En total van sortir 1600m de desnivell amb baixades algo técniques per fora pista i amb molta calor que vam patir tots els participants. Va guanyar el Wilfrid seguit dels dos germans albós, el Ludo i el Joan.
Resultats:
http://www.skimountaineering.org/RESULTS/2009/2009_03_08_Ransol.pdf

Aquest és l'enllaç picasa de fotos que va fer la Neus:http://picasaweb.google.es/ntortg/LaSerrera09?authkey=Gv1sRgCLCJkN6U2prinAE#

I aquest altre és d'en Gerard:
http://picasaweb.google.es/skimocat/RansolElSerrat

1 comentari:

Isidre Escorihuela ha dit...

Ànims i a disfrutar de la bona neu que tenim. Felicita a la neu per les fotillos