Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 12 de març del 2009

El meu estadi particular...











Aquest matí he anat a fer un tomb sobre casa meva aquí al Tarter. És realment espectacular la de neu que encara hi ha, tot i que aquesta setmana està fent molta calor. He pujat fins el cap d'entor. he baixat a un clot, he tornat a pujar 10' i després d'una petita baixada, encara he tornat a posar pells per remuntar un petit tram mig pla-mig pujada. He fet unes quantes ( moltes ) fotos i us en poso unes quantes perqué veieu com està la muntanya de neu i quin estadi més béstia i guapo tinc aquí al Tarter per practicar l'esquí de muntanya. Avui he anat suau ja que ahir vaig apretar una mica i les cames les tenia una mica carregades. La neu és primavera a tope i fins i tot hi ha llocs que et quedes enganxat.