Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 2 de març del 2009

Tornada a la feina...

Després de més d'una setmana d'abséncia perqué estàvem als campionats d'Europa torno a escriure una mica al meu blog. Al vespre posaré fotos i resultats dels campionats i ara tan sols explicaré que ahir vam anar a córrer a certascan i la cursa va durar poc per mi. Al cap d'uns deu minuts vaig parar, ja havia parat un parell de cops abans, ja que anava ofegat, molt alt de voltes i amb un cansament molt gran pel poc que portàvem de cursa. Per motius de feina vaig estar quatre dies sense poguer posar-me els esquís i no tenia ni ritme ni força ni res...Els andorrans no van tenir el seu dia i J.vilana i F.Vila van fer sisens després de perdre un esquí el primer, en una baixada i perdre molts minuts de temps recuperant-lo. També va haver-hi participació mixta Imma-Putxi el segon malalt de la panxa van concloure tota la cursa però desconec la posició. Gent que s'estrenava en curses:Xénia-Anna-Armand recorregut curt i Ricardo-Mariné-Neus s'ho van passar d'allò més bé acabant el recorregut llarg de 1700m amb una canal amb crampons pel mig.

En fi així són les curses. Aquesta setmana potser anem a copa del món per parelles a la Sellaronda, 2700m de desnivell, 42km de distància, nocturna...més info a : http://www.sellaronda.it/