Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 30 de març del 2009

Duatló de centelles...+x-terra...




Ahir vaig córrer el duatló de centelles, no l'havia fet mai i anava per buscar sensacions corrent i fer un entreno de qualitat bici+corrent. Va anar bé, la posició va ser discreta 27é, però després d'una setmana de 15h d'entreno ja era una mica això el que buscava, acumular i fer algo de qualitat. La prova no prometia gaire ja que va estar plovent durant tota la nit abans i fins ben just començar la cursa. Feia 4ºC de temperatura però després de córrer una mica escalfant em vaig anar treient roba, i vaig acabar sortint tot de curt.

Es va donar la sortida mitja hora més tard del previst ja que va haver-hi problemes amb aparcar els cotxes. Sortida i au tots a fondo costa amunt. Vaig sortir en tercera o quarta línia i veient com anava el tema. Vaig anar recuperant places a mesura que anàvem corrent per baixades, caminets pujadons i fins i tot un tram amb cordes fixes. Molt fang per tot arreu i jo trobant a faltar unes bambes amb més taco derrapant per tot arreu. Després de 8km i 380m de desnivell amb alguna dura pujada, canvi de disciplina, btt 19km i 580m de desnivell. Mas de lo mismo fang per tot arreu, baixades perilloses amb molts números d'aterrissar a cada curva però un circuit dur i molt divertit, dels millors que he fet en un duatló. No vaig arriscar gens a les baixades i em vaig dedicar a apretar el que podia pujant i disfrutar les baixades. Per acabar 3km corrent amb una rampa final duríssima per acabar-te de trinxar del tot.
Total 2h07' de cursa fullgas i un entreno molt bó de cara a l'estiu que m'espera...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

vaya repasada q l pega n l ultimo momento....

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Como te gusta eh socio!!!

Anònim ha dit...

l año q viene si m pongo n forma, t repasare igual ))))

Marc Filloy ha dit...

si pero muy en forma debes ponerte hermanito...

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Todo es ponerse a darle, por cierto el pico que teniamos que hacer Dani???