Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dissabte, 4 d’abril del 2009

Ahir...

Matí natació 2200m a serradells jugant a fer alguna série de 100m a 1'45" la millor i una de 200m a 3'41", molta técnica i cinqué dia de natació de la setmana.

Després petit tentempie amb el meu amic i vaig anar a córrer a una pista que surt després de l'aduana i puja cap a arcavel,l vaig pujar amb uns 45' i vaig baixar en 34', 500m de desnivell i un bon entreno tot corrent amb unes vistes espectaculars.

A la tarda cine+crispetes, ji, ji, ji...i recuperació activa...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Entre uns i altres l cafe, va s compartit....

tindrem q torna a kedar ;-)