Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dissabte, 25 d’abril del 2009

Ahir...

21km corrent sortint d'aprop de casa, una mica més avall de la presa de ransol, pel camí del gall de bosc fins la barrera del llac d'engolasters i tornar, fartlek natural collonut. 2h 20' d'entreno, 420m de desnivell i 2051kcal cremades. Sensacions bones d'anada i no tan bones de tornada , ( una mica cansat ) però és la primera tirada de més de 1h30' que faig per tant suposo que es normal. Una mica d'alegria a les pardines de barrera a barrera 13' d'anada i 14' de tornada a uns 5' el km i un pél menys.

Després a la tarda-vespre vaig nedar 2000m a serradells fent 500m alegres amb un temps de 8'19" total 48' de natació.


Avui al matí he anat al gimnàs i he fet una sessió més light que de costum però volia anar per mantenir els dos dies a la setmana. Després he uan mica de btt per no dir que en tota la setmana no l'he tocat , 16,6km i 530m de desnivell molt suaus sortint de l'aduana i pujant cap a arcavell per una pista molt xula.


I demà gran dia: 100km btt Camins de les guilleries, m'esperen 3500m de desnivell que trigaré en fer unes 7h30' ( sent molt optimista ) o 9h ( si tinc algun problema). Donen pluja, fred i tempestes, per tant serà una cursa ben complerta, ja, ja, ja...Faig la bossa i me'n vaig cap allà ara mateix.