Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimecres, 22 d’abril del 2009

Tornem a la càrrega

Després de descansar ahir, per estar tot el dia de viatge, avui he començat el dia fent 1500m de natació a canillo, provant el neopré tan xulo que tinc! He fet pocs metres perqué la veritat entre l'aigua tan calenta que hi ha sempre amb aquesta piscina i a sobre el neopré que és especial per no "congelar-me" als angles, m'he cansat més del compte. Acte seguit m'he posat les bambes i les malles i he anat a córrer pel meu poble, una parell de voltes al tomb del riu i després amunt a buscar el camí del gall de bosc, he fet unes quantes séries en pujada per la zona del forn amunt ia vall ( per cert zona molt xula per córrer fent canvis de ritme) i recuperava al pla i baixant, al final han sortit 5x4'30-5' i 1h20' d'entreno amb 153 puls mitjanes i 187 de màxima i 555 metres de desnivell i 1221kcal cremades.

A la tarda pensava que faria fred i mal temps i al final ha fet una tarda boníssima ( per anar en bici), però ja tenia al cap fer musculació i això és el que he fet, 1h20' també + deu minuts d'estiraments.

Vamos,vamos,vamos...