Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dissabte, 4 d’abril del 2009

Avui poca cosa...

Avui al matí hem anat amb bici a la vall d'incles per estrenar la nova adquisició de la Neus: unes flamants mavic ksryrium sl negres i vermelles xulíssimes, ella havia de fer poc perqué demà corr a núria i jo l'he acompanyat i volíem fer fotos. Dic volíem perqué com sóc tan desastre, quan he obert la càmara les dos bateries estaven foses...total que no hi ha hagut fotos. Hem arribat una mica més enllà de l'església i hem girat, molta neu encara per tot arreu i au a dinar. Hem fet mitja horeta molt suau perqué demà ella pugui rendir a tope, molta sort!!!

A la tarda he pujat al port desde casa, i mirant les referéncies que tinc ( rotonda túnel,curva barrera del port i dalt de tot ), amb temps que comencen a apropar-se als de l'any passat ( un minut per sobre ). He fet un progressiu desde la barrera, i he notat les cames una mica cansades. Després he baixat fins costa rodona per recuperar i he pujat més suau per eliminar una mica d'àcid làctic.
Demà treballo i faré algo de bici estàtica+estiraments. Total 1h30, 20km i 900m de desnivell.

1 comentari:

Markitos ha dit...

Sort de la meva part a la Neus!