Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

diumenge, 5 d’abril del 2009

Final de setmana.

Avui guàrdia i he fet dos hores de bici estàtica a la tarda amb uns quants exercicis de força, de peu, sentat, amb una cama,etc,etc, tot per distraure'm i fer un entreno divertit. 2 hores d'entreno i 1361kcalories cremades amb una mitjana de 129 pulsacions.

Acabo la setmana amb 15h36', 5559 metres de desnivell entre córrer+btt+flaca ( bici carretera)+esquí de muntanya, dos sessions de gimnàs, 7700 metres de natació, uns 60km de bici, i uns 30km corrent+2hores de bici estàtica, ja sé que no és res de bici, però encara estem molt condicionats pel temps, i aquesta setmana m'he centrat més en la natació i el córrer. La idea a partir d'ara serà intentar nedar cada dia de dilluns a divendres i combinar el córrer i la bici, amb sortides llargues el cap de setmana o entre setmana depenent del temps i/o disponibilitat. Ara que reviso els entrenos he vist que ahir vaig fer el meu millor de l'any i no sé si de sempre hauré de revisar més intensament...temps desde la barrera ( "caseta" on guarden les màquines llevaneus ) fins a dalt del port sense saber-ho ni plantejar-m'ho, tan sols vaig voler posar un ritme més alegre...16'18".

Vinga, vinga, que ja falta menys...!!!