Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 2 d’abril del 2009

Avui una mica de descans

Avui al matí m'he agafat festa i m'he quedat a casa veient com nevava per la finestra i fent feina a "l'ordenyador" amb el compex enxufat a les potes perqué no s'vorrissin.
A la tarda he anat al gimnàs i m'he parit una bona sessió de força que ja ha valgut com a entreno de tot el dia...1h30 de gimnàs i després he baixat a la piscina i he fet 1000m en 19' tot seguits i a una mitjana "dolenta" de 1'55" cada cent metres, però no em preocupa gaire la veritat, encara queden dies per l'Altri, em preocupa més el fred que podem passar nedant a 1500m, avui llegia en un blog un tio que va nedar allà fa 15 anys i va sortir amb mans i peus congelats i llavis liles...i el problema és que jo el fred a mans i peus no l'aguanto gaire. O sigui que em vec nedant amb guants i escarpins o algo similar.

Demà crec que aniré a córrer al matí i a la tarda potser bici estàtica perqué aquí dalt carda una rasca de por encara.
Dissabte no aniré a sant joan a córrer, faré un parell de sessions d'entreno, una al matí i una més llarga a la tarda.

4 comentaris:

Carles M. ha dit...

Bones xavi,

Ja veig que no pares mai... Quin javato de tio!!!

Anims x l'Altri.

Nosaltres diumenge a Nuria a seguir la Neus ... si podem!!!

Fins aviat.

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Carles gràcies pels ànims, l'altre dia vaig llegir en el blog d'un tio que si pateixes i t'entrenes a consciència, el dia de la carrera serà una festa, i això intento fer!!!

Carles M. ha dit...

La meva ùnica experiència maratoniana va ser realment tal com ho dius : patiment i rigor pels entrenaments i gaudiment total el dia D.
Espero que tinguis la mateixa sort.

Fins aviat

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Gràcies i aviam si veniu a animar que ja ens farà falta per poder arribar a meta sense anar a quatre potes...No tens cap repte per aquest estiu?? Ara que està tan de moda l'Ultratrail...i els reptes heavies...?