Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 7 d’abril del 2009

Seguimos...

Avui al matí com que feia molt mal temps per aquí dalt, he anat al gimnàs i m'he parit una bona sessió de força. He fet un megacircuit i m'he estat dos hores allà dintre. El circuit+abdominals ha durat 1h38' i després he fet 20' de cinta corrent per traspassar la força a les cames. M'ha sortit una mitjana de 105 puls i una màxima de 167 puls amb 817 kcal cremades i ben calentet cap a casa. La veritat que començo a notar que puc aixecar més pes o sigui que estic guanyant força en tots els grups musculars, val a dir que treballo més intensament la part inferior, però la superior també la toco per la natació i per no tenir desequilibris i lesions.

Dinaret, siesta curta i a la tarda he nedat 2500m a canillo en una hora, amb técnica i una tirada de 1000m seguits per anar agafant confiança. Nedant també estic content perqué començo a nedar amb facilitat més de 2000 metres. Poc a poc aniré augmentant els metres i a un mes vista o mes i mig posaré algo més d'intensitat, la idea és nedar de manera económica i cansar-me el menys possible a l'aigua, quan tingui el neopré també nedaré amb ell i algun dia tinc previst anar a nedar als angles...i sabré si em pelaré de fred o no...

Demà baixem a bcn i probablement m'agafaré festa o intentaré córrer al vespre, anem a mirar el "meu futur neopré" i alguna coseta més.
Aviam si comença a fer bon temps!!!