Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 14 d’abril del 2009

Diversitat...

Aprofitant el bon dia que feia avui hem anat a fer una pujadeta amb la btt sortint de l'aduana andorrana i pujant cap el poble de farrera dels llops, tot seguint la pista fins arribar a un coll que ara mateix no recordo el nom però que si continues arribes a la gran antena que hi ha sobre de Aravell i tota la Seu. Pujar i baixar en dos hores amb 890 metres de desnivell i una mitjana molt baixeta de 111 pulsacions ja que anava amb la Neus i ens ho hem pres amb calma i he fet alguna foto...

Aquesta és d'avui al començar la pujada...

Aquest és el meu neopré nou i el primer que tinc per guanyar l'Altriman...ja,ja,ja...
Aquest és el megacroissant que ens vam menjar durant l'estada a berga...gentilesa dels "tontos"
Aquestes són les mitges que ens vam comprar a esportí...ens van assegurar que fan anar molt més rapid...
I la Neus in action+amb les seves rodes noves, provant-les a la carretera de les lloses...



A la tarda he anat a nedar a canillo i he fet 3000 metres en una hora i vint minuts, fent molta técnica i alguna tirada de 500m seguits...
Seguimos...ah diumenge que ve farem la marxa de la segarra-solsonés per fer quilómetres, jo faré la llarga (175km) i la Neus farà la curta (92km ). Abans però farem un petit estatge de bici+córrer pel tarragonés buscant el soleil...