Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 20 d’abril del 2009

Setmana santa.



Desde dijous passat hem estat a fóra d'andorra i per això no he posat res al blog. La setmana passada la vam acabar ahir amb un total de 4500 metres de natació, 285km de bici entre btt+bici de carretera+8,2km corrent+2h de cinta corrent a canillo+un dia de gimnàs. Total 19h d'entreno+marxa cicloturista segarra-solsonés ahir al matí (162km+ 2265 metres de desnivell).

Hem estat fent bici per montblanc ( vam pujar a rojals) salou-cambrils-la pineda... Aquesta és d'ahir just abans de sortir...encara amb cara de dormits....

Ahir la marxa va anar molt bé, m'ho vaig passar molt bé. La idea era fer kilómetres i algo de qualitat a les pujades i la veritat que em vaig trobar amb molta força a les cames. Vaig anar fent amb diversos grups i al final em vaig quedar amb un on anàvem a bon ritme tot i que no tohom passava als relleus. Un parell de pujades realment dures però curtes i la resta molt pla i continus tobogans amb molta curva. Bones sensacions per no portar encara ni mil quilómetres i vaig acabar molt sencer, al final em vaig poder escapar i vaig arribar primer del meu grupet, ji , ji , ji. No m'esperava que s'anés tan rapid en aquestes marxes, vam fer una mitjana de 31,2km/h, els primers van fer 34km/h de mitjana i van fer 4h44' i jo vaig quedar el 84é amb 5h12', però la veritat que el resultat m'era el de menys, tan sols curiositat per veure com van els primers de rapid, la meva guerra serà una altra, el dia 18 de juliol!

Diumenge que ve una altra de les bones: 100km btt Camins de les guilleries (3500m de desnivell) a Sant Hilari de Sacalm, btt en estat pur i dur. Algú s'anima???